Penning and Copywriting

En primer plano una notebook abierta de costado de color gris metálico desenfocado. Las manos de Maui Barone, cofundadora de Ciempiés, la izquierda, desenfocada sobre el teclado, la derecha, más nítida sobre el ratón de color gris metálico y negro. En medio de ambas manos se pueden ver varias hojas con letras impresas. Todo está apoyado sobre una mesa añeja y gastada de madera. De fondo se pueden divisar las manos de Erika Cosenza, cofundadora de Ciempiés, con hojas impresas y un libro abierto. Vemos también una taza blanca de café con leche con una inscripción escrita en color negro, sobre un plato blanco con un sobre de azúcar del lado derecho y una cuchara gris de metal del lado izquierdo. Se puede ver también unas gafas azules sobre un libro abierto, una agenda de color violeta con una ilustración de unos árboles y una luna y una cartuchera desenfocada de color turquesa y cierre salmón.

Understanding the strengths, weakenesses, opportunities, and threats of our messaging is crucial for effective organizational communications. But then again, writing is not for everybody.

Communicating an organization's values and mission. Making a product or service stand out. Developing codes of ethics and staff guidelines. Producing user's manuals. Reporting. Creating a strong, effective message. Publishing a newsletter or magazine. Generating a compelling storytelling—they all require very specific skills.

And that's where Ciempiés comes in. We live and breathe words, and we put our capabilities at your service, whether you need to boost internal or external communications.

We'll start with a SWOT analysis of your message. After understading these four aspects, we can help you create effective communication strategies to reach your Spanish-speaking audience.

Contact us and let us put your ideas in writing.